مهاجرت مهاجرت .

مهاجرت

ويزاي بيزينس

نيازهاي اخذ اقامت خود اشتغالي پرتغال
متقاضي بايد شركتي را در كشور پرتغال (طبق قوانين اين كشور) به ثبت برساند و آن را فعال نگه دارد.
كسب مجوز و ثبت نام در يكي از دفاتر مالياتي پرتغال (Repartição de Finanças)
ثبت نام و كسب مجوز از آژانس امور خارجيان (SEF) كه بايد در شهرداري محلي (Câmara municipal) انجام شود.
متقاضي بايد مدركي دال بر تمكن مالي ارائه كند.
پرداخت حق بيمه تامين اجتماعي به ميزان ماهانه ۱۹۴ يورو كه قسمتي از آن به عنوان مقرري بازنشستگي منظور خواهد شد.
درخواست اخذ اقامت شما بايد در عرض ۹۰ روز از تاريخ ورودتان به اتحاديه اروپا ارسال شود
اخذ اقامت همراهان متقاضي اصلي
هنگامي كه كارت اقامت خود اشتغالي شما صادر شد، همسر و فرزندانتان مي‌توانند درخواست اقامت همراه بدهند تا در كشور پرتغال به شما بپيوندند. شما بايد مدركي دال بر تمكن مالي براي هر يك از اعضاي خانواده به ميزان حداقل ۶۰۰ يورو به ازاي هر فرد در اختيار داشته باشيد. با اخذ اقامت همراه، به همسر و فرزندان شما نيز اقامت داده مي‌شود؛ ضمن اينكه فرزندان مي‌توانند از مزيت تحصيل رايگان در پرتغال بهره ببرند.
تبديل اقامت موقت به اقامت دائم و اخذ پاسپورت پرتغال
اقامت اوليه صادر شده براي متقاضي اصلي و همراهان او در ابتدا يك ساله است كه پس از آن در دو دوره ۲ ساله ديگر، تمديد مي‌شود؛ به شرطي كه شما بيش از ۶ ماه متوالي در هر دوره اقامت اعطايي از كشور پرتغال خارج نشويد.

بعد از ۵ سال اقامت در پرتغال و انجام آزمون زبان پايه پرتغالي، متقاضي و همراهان او اقامت دائم اين كشور را كسب خواهند كرد كه يكي از مزاياي آن امكان كسب اقامت سريع و آسان در هر كشور ديگري از اتحاديه اروپا و سوئيس است. براي معتبر نگه داشتن اقامت دائم، متقاضي نبايد بيش از ۲۴ ماه متوالي در هر دوره ۳ ساله‌، خارج از كشور پرتغال باشد.

يك سال بعد از دريافت اقامت دائم پرتغال، مي‌توانيد براي شهروندي و كسب پاسپورت اين كشور اقدام كنيد كه به شما اجازه زندگي در هر نقطه‌اي از اتحاديه اروپا و همچنين كشور سوئيس را مي‌دهد.
رژيم مالياتي مناسب براي دارندگان اقامت پرتغال
در صورت اخذ اقامت پرتغال، مي‌توانيد درخواست مقيم غيردائمي بودن (NHR) را بدهيد كه بدون توجه به اينكه آيا در كشور محل درآمدتان ماليات پرداخت مي‌كرديد يا خير، به شما معافيت مالياتي ۱۰ ساله‌ بر روي تمام درآمدهايي كه منبع آن غير از كشور پرتغال بوده است، اعطا مي‌شود.
حقوق مسافرتي و زندگي در منطقه شينگن
با كسب اين اقامت، متقاضي و اعضاي خانواده‌اش مي‌توانند آزادانه به همه كشورهاي عضو شينگن سفر كنند ولي براي زندگي، كار و يا تحصيل در كشورهاي ديگر، بيش از ۹۰ روز در هر ۶ ماه متوالي، فرد بايد درخواست اقامت براي آن كشور را بگيرد.

فرزندان متقاضي مي‌توانند به مدارس و دانشگاه‌هاي كشورهاي ديگر اتحاديه اروپا بروند و از شرايط يكساني مانند دارندگان اقامت اروپا بهره مند شوند.
شرح خدمات
ما در پكيج ثبت شركت و اقامت كشور پرتغال، با قيمت ۱۵٫۰۰۰ يورو كليه امور زير را انجام مي‌دهيم. هزينه‌ها در سه قسط مساوي ۵٫۰۰۰ يورو (به غير از VAT) و در مراحل گفته شده دريافت مي‌شود. اولين ۵٫۰۰۰ يورو در شروع پروسه پرداخت مي‌شود. دومين پرداخت ۵٫۰۰۰ يورو پس از ثبت شركت در پرتغال و ارسال درخواست اقامت است و آخرين مرحله پرداخت ۵٫۰۰۰ يورو نيز پس از اعطاي موفقيت آميز اقامت متقاضي خواهد بود.

هزينه اخذ اقامت اعضاي خانواده بر اساس شرايط متقاضي در هر مورد تفاوت دارد؛ ولي در مقايسه با هزينه‌هاي اخذ اقامت متقاضي اصلي، رقم پاييني است.
مدت زمان انجام پروسه
كل پروسه بين ۴ تا ۶ ماه طول خواهد كشيد و در مدت اين پروسه شما حداقل ۲ بار نياز داريد كه براي انجام امور مرتبط با پرونده ثبت شركت و اقامت خود به كشور پرتغال سفر كنيد.
مزاياي طرح
ثبت شركت و انجام كليه امور جانبي مرتبط به طور كامل در پرتغال
افتتاح ۲ حساب بانكي براي متقاضي و شركت (افتتاح حساب براي ايرانيان جزء موارد تضميني نيست و اگر چه به احتمال قريب به يقين قابل دستيابي‌ست، به دليل امكان تغيير قوانين موجود تضمين نمي‌شود؛ ولي راهنمايي و مساعدت كاملي در اين زمينه از سوي موسسه حقوقي نام آوران و شركت بين‌المللي طرف قرارداد صورت خواهد گرفت)
اخذ اقامت كشور پرتغال براي متقاضي و همه اعضاي خانواده (فرزندان زير ۱۸ سال سن – براي فرزندان مجرد بالاي ۱۸ سال از طريق اخذ اقامت تحصيلي در كشور مقصد يا ساير كشورهاي اروپايي انجام خواهد شد)
امكان تغيير محل اقامت در ساليان آتي به يكي از كشورهاي هلند يا آلمان به شيوه‌اي آسان‌تر از درخواست مستقيم براي دريافت اقامت اين كشورها
مسافرت آزاد و بدون نياز به ويزا به همه كشورهاي عضو شينگن (به مدت حداكثر ۹۰ روز در هر ۶ ماه متوالي از سال)
تحصيل رايگان فرزندان در كشور پرتغال
اخذ اقامت دائم پرتغال پس از ۵ سال اقامت موقت متوالي در كشور پرتغال
اخذ پاسپورت پرتغال پس از گذشت ۱ سال از تاريخ اخذ اقامت دائم
تغيير محل اقامت به كشورهاي ديگر اتحاديه اروپا
بسياري از مشتريان ما ترجيح مي‌دهند كه به جاي كشور پرتغال، اقامت كشور هلند يا آلمان را داشته باشند، و يا كسب و كار خود را در اين كشورها راه‌اندازي كنند. ما در اين مورد هم مي‌توانيم به شما كمك كنيم.

داشتن شركت در پرتغال به شما اجازه مسافرت به همه كشورهاي عضو شينگن را مي‌دهد؛ ولي انتظار مي‌رود كه محل اقامت اصلي شما كشور پرتغال باشد. شما با كسب اقامت كشور پرتغال مي‌توانيد از هر كشور اروپايي ديگري شركتتان را مديريت كنيد، يا خانه اجاره كنيد؛ ولي در صورتي كه مي‌خواهيد اقامت كشورهاي ديگر را به دست آوريد، براي اطلاع از جزئيات دقيق آن با ما تماس بگيريد.

در بسياري از موارد، ساده‌ترين راه اين است كه اقامت پرتغال خود را به كشورهاي ديگر اتحاديه اروپا (عضو شينگن) تغيير دهيد، تا اينكه بخواهيد مستقيماً اقامت هلند را درخواست كنيد. براي مثال در مورد كشور هلند، وقتي شما از كشورِ ديگر اتحاديه اروپا درخواست انتقال اقامت مي‌دهيد، سيستم امتيازي براي امتيازبندي بيزينس‌ها اعمال نمي‌شود و اخذ اقامت هلند راحت‌تر صورت مي‌گيرد. (اگر چه دارا بودن طرح كسب و كار (Business Plan) همچنان اجباري است)
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]
ويزاي بيزينس يك ساله هلند
اخذ ويزاي بيزينس يك ساله هلند، گامي مهم و مقرون به صرفه براي تمام كساني است كه مي‌خواهند هوشمندانه‌ علاوه بر سفر آزاد به كليه كشورهاي عضو شينگن اروپا، مقدمات بررسي بازار در كشورهاي هدف و يا توسعه كسب و كار خود در يكي از كشورهاي اروپايي را فراهم كنند تا به انتخاب صحيحي در كشور مدنظر خود برسند. اخذ ويزاي بيزينس يك ساله كشور هلند به عنوان يكي از بهترين كشورهاي اروپايي به همراه قيمت پايين ۴٫۵۰۰ يورو (به غير از VAT) در كنار مزاياي متعدد ديگر، مي‌تواند گواهي بر شعار قيمت‌هاي پايين در كنار كيفيت بالاي خدمات موسسه نام آوران باشد. كيفيت بالاي خدمات از طريق دارا بودن نمايندگي معتبرترين شركت‌هاي بين‌الملي گواه ديگري بر ادعاي ماست.

جهت كسب اطلاعات بيشتر و اخذ مشاوره تخصصي با مشاوران ما تماس بگيريد.
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]
اخذ ويزاي بيزينس شش ماهه انگليس

هنگامي كه شما با موسسه نام آوران براي انجام پروسه اين ويزا تماس مي‌گيريد، بيشتر از ۳ هفته از زمان ارسال همه مداركتان به كنسولگري – سفارت – براي دريافت ويزا منتظر نخواهيد ماند.
شرايط لازم جهت اخذ اقامت از اين طريق
متقاضي بايد ثابت كند كه تمكن مالي كافي براي پرداخت هزينه‌ها طي مدت اقامت را دارد يا اسپانسري در بريتانيا هزينه‌هاي او را طبق تعهدنامه‌اي بر عهده بگيرد.
ارائه دعوت نامه‌اي از شركت دعوت كننده متقاضي
مدارك شغلي يا كسب و كار متقاضي
متقاضي نبايد با اين ويزا به دنبال پيدا كردن كار باشد.
هزينه درخواست ويزا
هزينه درخواست ويزاي ۶ ماهه بيزينسي بريتانيا، مانند هزينه‌هاي ديگر ويزاهاي ۶ ماه به مبلغ ۹۳ پوند انگليس است.
زمان انجام فرآيند
زمان دريافت اين ويزا پس از ارسال مدارك به VFS حدود ۳ تا ۵ هفته طول مي‌كشد.
خدمات قابل ارائه توسط موسسه نام آوران در اين زمينه
ارائه چك ليست و مشاوره در مورد مدارك مورد نياز
مشاوره در مورد بهترين استراتژي در تهيه مداركي كه شما را به اين ويزا برساند و احتمال اينكه براي يك مصاحبه از سوي سفارت دعوت شويد، كاهش مي‌يابد.
تكميل فرم‌هاي درخواست ويزا
بازبيني همه مدارك شما
رزرو يك وقت سفارت از طريق VFS براي ارسال مدارك متقاضي
جهت كسب اطلاعات بيشتر و اخذ مشاوره تخصصي با مشاوران ما تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۵:۱۹ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

ويزاي كارآفريني

همه مواردي كه شما بايد در مورد ويزاي كارآفريني درجه ۱ انگليس بدانيد
ويزاي كارآفريني درجه ۱ انگليس در ميان امن ترين و سريع ترين شيوه ها براي دريافت اقامت انگليس مي باشد. اين دارنده ويزاي انگليس مي تواند براي شهروندي بعداز يك دوره ثابت زماني اقدام كند.

انجام تجارت در انگليس فرصت بزرگي براي دلايل آشكاري است. ملت اقتصاد قوي، پيشرفت تجارت و استانداردهاي زندگي بالايي دارند. بنابراين انگليس چندين هزار سرمايه گذار خارجي بصورت ساليانه را جذب مي كند.

ويزاي كارآفريني انگليس درجه ۱ يك ويزاي تجاري است كه HNIs اجازه مي دهد تا در انگليس سرمايه گذاري كند. اين با خريد تجارت موجود يا ايجاد تجارت جديد همراه است. آن در ميان مسيرهاي همراهي توسط سرمايه گذار براي بدست آوردن اقامت انگليس مي باشد همانطوركه توسط گاردين نقل قول شد.

بعد از تاييد شدن، ويزاي كارآفريني به مدت ۳ سال ارائه خواهد شد. آن مي تواند براي دو سال ديگر با سرمايه گذاري ۲ ميليون £  در انگليس تمديد شود. متقاضي نياز ندارد تا تسلط بر زبان انگليسي را  جهت بدست آوردن ويزاي انگليس اثبات كند. دوره اقامت كاملا مبتني بر  ارقام سرمايه گذاري در انگليس سرمايه گذاري مي شود.

نيازهاي ضروريي براي ويزاي هاي كارآفريني درجه ۱ انگليس
داوطلب بايد نشان دهد كه آنها نيت اصلي و واقعي براي اقامت در انگليس براي اجراي اين برنامه دارند. اين همراه با تكميل شارژ تجارت در انگليس مي باشد.

متقاضي همچنين نياز دارد تا حداقل ۹۵ امتياز داشته باشد. اين مبتني بر عوامل گسترده مي باشد مانند طرح سرمايه گذاري، منبع سرمايه ، حفظ سرمايه  و تسلط بر زبان مي باشد.

چرا شما بايد بر افراد خارجي در انگليس سرمايه گذاري كنيد؟
مزاياي جامعه چند فرهنگي و متنوع
• دسترسي به صنايع با كيفيت بالا، آموزش عالي با كيفيت بالا، امكانات پيشرفته مراقبت هاي بهداشتي و زيرساخت هايي در سطح جهاني
• انگليس عضو گروه هاي G8 است
• يك سيستم قانوني قوي كه از منافع سرمايه گذاران پشتيباني مي كند
• انگلستان داراي يك سيستم رقابتي مالياتي است كه بهترين مكان براي شروع، توسعه و سرمايه گذاري يك كسب و كار جديد است
• كشور داراي محيطي است كه سرمايه گذاري هاي تشويقي را پشتيباني مي كند.
• انگلستان نيروي كار و انعطاف پذير با مهارت بالا را براي اشتغال فراهم مي كند
 

موسسه Apply4Residency گستره وسيعي از محصولات و خدمات مهاجرتي و ويزا و همچنين خدماتي براي مهاجران مشتاق و علاق­مند فراهم مي­نمايد. اين خدمات و محصولات شامل؛ ويزاي كارآفريني سطح ۱ بريتانيا، ويزاي كسب و كار بريتانيا، ويزاي تحصيلي بريتانيا، ويزاي توريستي بريتانيا و همچنين ويزاي كاري بريتانيا مي­باشد.

اگر شما به دنبال تحصيل، كار، سفر توريستي، سرمايه­ گذاري و يا مهاجرت به بريتانيا هستيد، با موسسه معتبر ويزا و امور مهاجرتي A4R در ارتباط باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۲:۵۳ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

ويزاي استارتاپ

نحوه انتخاب ويزاي مناسب بر اساس مزايا و معايب ويزاي استارتاپ
عليرغم تسهيل تجارت در سراسر جهان مهم‌ترين نكته اين است كه بستر و زيرساخت‌هاي لازم براي تاسيس استارتاپ‌ها در كشورهاي مختلف فراهم نيست. اگر بستر براي تاسيس شغل مورد نظر در كشور مقصد وجود نداشته باشد احتمال شكست كار بيشتر مي‌شود. همين امر لزوم تلاش براي انتخاب ويزاي استارتاپ را بيشتر مي‌كند.

مزايا و معايب ويزاي استارتاپ كانادا
ويزاي استارت‌آپ كانادا فرصت‌هاي مهاجرت تجاري را براي كارآفرينان خارجي ارائه مي‌دهد. صاحبان مشاغل نوآورانه و استارت‌آپ‌ها مي‌توانند از اين برنامه براي تضمين اقامت دائم كانادا استفاده كنند. در اين برنامه امكان مهاجرت ۵ شريك از طريق ويزاي استارتاپ وجود دارد.

مزايا
براي آشنايي با مزايا و معايب ويزاي استارتاپ در قسمت زير برخي از مزاياي برنامه ويزاي استارتاپ يا كارآفريني كانادا آورده شده است:

تسهيل فرايند براي دريافت مجوز اقامت دائم كانادا
افراد از تمام مليت‌ها مي‌توانند براي دريافت اين ويزا درخواست دهند
هيچ محدوديتي براي فعاليت تجاري در كانادا وجود ندارد
ضروريت براي تاييد ارزش خالص آورده افراد وجود ندارد
امكان مشاركت ۵ نفر در راه‌اندازي هر استارتاپ وجود دارد. هر يك از شركا بايد مالك ۱۰ درصد سهام باشند.
امكان مهاجرت و دريافت اقامت دائم كانادا از طريق اين برنامه وجود دارد.
معايب
در زير برخي از معايب برنامه SUV آورده شده است:

رقابت بالايي بين متقاضيان براي دريافت اين ويزا وجود دارد. در نتيجه، چالش‌هاي پيش روي متقاضيان را بيشتر مي‌كند.
زمان پردازش اين درخواست اقامت دائم در اين روش نسبتا طولاني بوده و حدود ۲ سال طول مي‌كشد.
براي تضمين سودآوري اين نوع شركت‌ها سرمايه‌گذاري با ارقام بالا ضروري است.
براي دريافت اين ويزا ارائه طرحي موفق، سودآور و تجاري الزامي است.
در برخي موارد ممكن است درخواست ويزاي استارتاپ برخي متقاضيان رد شود.
صفر تا ۱۰۰ اخذ ويزاي استارتاپ كانادا 

مزايا و معايب ويزاي استارتاپ ايرلند
برنامه مهاجرت از طريق سرمايه‌گذاري به ايرلند به افرادي كه در مناطقي غير از اتحاديه اروپا ساكن هستند، فرصتي براي مهاجرت و دريافت اقامت ايرلند مي‌دهد. در اين حالت افراد از طريق سرمايه‌گذاري مبلغي خاص موفق به دريافت پاسپورت ايرلند خواهند شد.

براي آشنايي با مزايا و معايب ويزاي استارتاپ بايد بدانيد مزيت اصلي اين است كه اين دسته از متقاضيان براي نياز به سرمايه‌گذاري قبل از ارائه درخواست خود ندارند. اين مجموعه شامل چهار شاخه مختلف است. به‌كارگيري اين برنامه ريسك از دست رفتن سرمايه را در مقايسه با ساير روش‌هاي مهاجرتي كاهش مي‌دهد. هدف اصلي اين برنامه تشويق اتباع غير اروپايي براي سرمايه‌گذاري در ايرلند است. اگر سرمايه داريد و فكر مي‌كنيد مي‌توانيد آن را در بازار اقتصادي ايرلند به كار ببريد بهتر است گزينه دريافت ويزاي سرمايه‌گذاري ايرلند را در اولويت قرار دهيد.

مزاياي برنامه
سرمايه‌گذاري كمتر از ۵۰۰۰۰ يورو.
امكان مهاجرت تمام اعضاي خانواده به مدت دو سال
تمديد ويزاي استارت‌آپ كارآفرين ايرلند براي ۳ سال ديگر
پس از ۵ سال اقامت در ايرلند، مي‌توانيد اقامت دائم دريافت كنيد
همانند شهروند ايرلند از مزايايي تحصيلي و بهداشتي برخوردار خواهيد بود
چرا ايرلند را انتخاب كنيد
ايرلند ثروتمندترين كشور جهان است
بزرگ‌ترين صادركنندگان كالاها و خدمات دارويي و نرم‌افزاري در جهان محسوب مي‌شود
در ادامه بيان مزايا و معايب ويزاي استارتاپ ايرلند بايد بدانيد كه ساير اقلام صادراتي اين كشور شامل محصولات كشاورزي، گاو، گوشت گاو، محصولات لبني و آلومينيوم است. واردات عمده ايرلند شامل تجهيزات پردازش داده، مواد شيميايي، نفت و فرآورده هاي نفتي، منسوجات و پوشاك است.
واحد پول: يورو
جمعيت: ۵ ميليون نفر
فوربس ۲۰۱۱ ايرلند را به‌عنوان بهترين كشور اروپا براي انجام تجارت معرفي كرد.
بازترين اقتصاد در جهان در ميان كشورهاي توسعه‌يافته
نرخ ماليات شركتي ۵٪ براي مشاغل فعال.
سيستم مالياتي ايرلند همچنين ارائه مي‌دهد:
يك هلدينگ جذاب، شامل معافيت مشاركت از ماليات بر عايدي سرمايه در واگذاري سهام در شركت‌هاي تابعه.
نرخ موثر ماليات صفر براي سود سهام خارجي.
سيستم مالياتي پايدار مورد تاييد اتحاديه اروپا، با دسترسي به شبكه گسترده معاهده و دستورالعمل هاي اتحاديه اروپا.
قانون داخلي سخاوتمندانه براي معافيت هاي مالياتي كسر ماليات.
همه چيز درباره ويزاي استارتاپ ايرلند | شرايط، هزينه و نحوه اخذ 

مزايا و معايب ويزاي استارتاپ انگلستان
بسياري از مردم براي راه‌اندازي كسب‌و‌كار به بريتانيا مهاجرت مي‌كنند. در مارس ۲۰۱۹، مهاجرت تجاري در بريتانيا دستخوش تغييرات قابل‌توجهي شد. ويزاي Tier 1 Entrepreneur با دو ويزا جديد جايگزين شد. اين دو ويزا عبارتند از: ويزاي مبتكر و ويزاي استارت‌آپ. اين تغييرات سبب شد متقاضيان زيادي براي دريافت ويزاي كارآفرين درخواست دهند. بهتر است در گام اول در مورد مزايا و معايب ويزاي استارتاپ و مبتكر صحبت كنيم

شما به‌طور خودكار ۳ سال زمان براي اقامت در بريتانيا دريافت مي‌كنيد
در پايان ۳ سال، مي‌توانيد براي تمديد دوره اقامت (۳ سال) اقدام كنيد. در صورت تمديد، شما ۵ سال از اقامت خود را در بريتانيا خواهيد گذراند كه به نوبه خود به شما امكان مي‌دهد براي ILR ( اقامت نامحدود) درخواست دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۱:۲۰ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

مهاجرت از طريق استارتاپ

انواع اقامت موقت
اقامت موقت: اين نوع اقامت مربوط به زماني است كه مجوز اقامت براي مدت معيني به طول مي انجامد. به عنوان مثال، ۱ سال يا ۲ سال.
اقامت بلند مدت: اين نوع اقامت مربوط به زماني است كه مدت زمان اقامت نسبتا طولاني باشد. به عنوان مثال، ۱۰ سال يا ۲۰ سال.
اقامت دائمي: اين نوع اقامت مربوط به زماني است كه مجوز اقامت براي مدت نامحدودي باشد در اين نوع اقامت شما مي توانيد هر چقدر كه مي خواهيد در كشور مقصد بمانيد.
پس از پاسخ به سوال اقامت موقت چيست؟ به اين موضوع مي رسيم كه اكثر كشورهاي جهان ابتدا به مهاجران اقامت موقت مي دهند تا اقامت دائم. البته استثناهايي هم مانند كشور كانادا، وجود دارد. هم چنين در صورتي كه براي يك برنامه اقامت از طريق سرمايه گذاري درخواست مي دهيد، ممكن است اقامت دائم دريافت كنيد. اما در بيشتر موارد، به خصوص در اروپا، ابتدا يك مجوز اقامت موقت دريافت مي كنيد كه بايد چند ماه قبل از انقضاي تاريخش، آن را تمديد كنيد. اين مجوزهاي اقامت مي تواند براي ۱ سال و حداكثر ۵ سال باشد. در اكثريت قريب به اتفاق موارد، خانواده نزديك شما (همسر و فرزندان) مي‌توانند به همراه شما مهاجرت كنند، اما هر حوزه قضايي مي‌تواند مجموعه‌اي از الزامات قانوني متفاوت را در رابطه با همسر و فرزندان داشته باشد. اقامت موقت براي فعاليت هاي تجاري مانند كارآفريني يا سرمايه گذاري مستلزم داشتن شرايط خاصي از جمله ادامه فعاليت تجاري و داشتن حداقل ميزان درآمد متقاضي براي تمديد مجوز است. همچنين الزامات مشخصي وجود دارد كه در اكثر كشورها تقريبا مشابه است. اين الزامات عبارت اند از:

داشتن مكاني براي اقامت.
داشتن وسايلي براي حمايت از خود و خانواده.
داشتن بيمه درماني يا گذراندن معاينه بهداشتي.
نداشتن سابقه كيفري

شرايط اقامت موقت چيست؟
در اين بخش مي خواهيم بدانيم شرايط اقامت موقت چيست؟ از ميان انواع اقامت، اقامت موقت نسبت به اقامت دائم از امنيت كمتري برخوردار است. زيرا متقاضيان را با عدم اطمينان مواجه مي كند. هميشه اين خطر وجود دارد كه مجوز شما تمديد نشود و به عنوان مثال، اگر تجارت شما با شكست مواجه شود، ممكن است مجبور شويد كشور مقصد را ترك كنيد. به همين دليل است كه بسيار مهم است كه درخواست براي اقامت دائم به محض واجد شرايط بودن انجام شود. هنگامي كه اقامت موقت خود را براي بار دوم يا سوم تمديد مي كنيد، در موارد خاصي مي توان طول اقامت را افزايش داد. به عنوان مثال، در برنامه هاي سرمايه گذاري تجاري مي توان مدت اقامت را افزايش داد. بسياري از كشورها ابتدا اجازه اقامت ۱ ساله را ارائه مي دهند. هنگامي كه سرمايه گذار ثابت كرد كه كسب و كار خود را با موفقيت راه اندازي كرده است، مي تواند براي يك مجوز اقامت ۲ ساله آن را تمديد كند.

اقامت انگلستان به صورت از طريق استارتاپ
در پاسخ به اين كه در انگلستان شرايط اقامت موقت چيست؟ ذكر اين نكته ضروري است كه ويزاي استارت آپ انگلستان يك نوع جديد از ويزا است كه جايگزين برنامه ويزاي كارآفرين فارغ التحصيل معدل الف مي شود. به دليل الزامات تاييديه ممكن است در حال حاضر ارائه اين ويزا دشوار باشد. از ميان انواع اقامت شما واجد شرايط دريافت اين نوع از ويزا هستيد اگر:

شما شهروند سوئيس يا منطقه اقتصادي اروپا EEA نمي باشيد.
مي خواهيد يك كسب و كار در بريتانيا راه اندازي كنيد. راه اندازي يك كسب و كار در بريتانيا بايد توسط يك نهاد مجاز تأييد شود كه يا يك موسسه آموزش عالي بريتانيا يا يك سازمان تجاري با سابقه حمايت از كارآفرينان بريتانيا است. ويزاي استارتاپ به كارآفرينان در مراحل اوليه و با پتانسيل بالا اختصاص پيدا مي كند كه براي اولين بار كسب‌وكاري را در بريتانيا راه ‌اندازي مي‌كنند. نزديك ترين زماني كه مي توانيد براي ويزاي استارتاپ انگليس درخواست دهيد، سه ماه قبل از سفر است. تصميم گيري در مورد درخواست ويزاي شما مي تواند حداقل سه هفته طول بكشد.
در راستاي انواع اقامت در هر كشور، اقامت شما در انگلستان مي تواند به مدت دو سال با ويزاي استارت آپ ادامه پيدا كند. شما مي توانيد اعضاي خانواده از جمله همسر يا شريك زندگي و فرزندان زير ۱۸ سال را با خودتان به انگلستان بياوريد. اما شما مي توانيد جدا  از كسب و كار خود تان در حوزه ديگري هم كار كنيد تا از خودتان حمايت كنيد.

هيچ گزينه اي براي تمديد ويزاي استارت آپ شما پس از دو سال وجود ندارد، اما شما مي توانيد براي تمديد اقامت خودتان در انگلستان و توسعه كسب و كارتان، ويزايتان را به ويزاي مبتكر تغيير دهيد. ويزاي مبتكر به مدت سه سال اعتبار دارد. اين ويزا زماني كه منقضي شود، امكان تمديد دارد. پس از پنج سال، شما مي توانيد واجد شرايط درخواست مرخصي نامحدود براي اقامت (محل اقامت انگلستان) باشيد.

اقامت در كانادا به صورت موقت
برنامه مهاجرت از طريق استارتاپ كانادا براي كارآفرينان اين فرصت را فراهم مي كند كه با هدف راه اندازي يك كسب و كار جديد به كانادا مهاجرت نمايند. كارآفرينان مهاجر بايد نشان دهند كه كسب و كار آنها اصيل است، مشاغل جديدي براي كانادايي ها ايجاد مي كند و مي توانند در مقياس جهاني رقابت كنند.

شرايط اقامت به صورت موقت از طريق ويزاي استارتاپ
اگر مي خواهيد بدانيد كه در كانادا شرايط اقامت موقت چيست؟ بايد بگوييم كه براي واجد شرايط بودن براي ويزاي استارتآپ كانادا، چهار شرط وجود دارد كه بايد رعايت كنيد تا بتوانيد واجد شرايط اقامت به صورت موقت از ميان انواع اقامت شويد. اين شروط عبارت اند از:

۱٫ برخورداري از يك كسب و كار واجد شرايط مورد نظر كانادا
– شما بايد حداقل ۱۰ درصد از حق راي مرتبط با تمام سهام شركت را داشته باشيد

– به همراه سازمان تعيين شده، بايد حداقل ۵۰ درصد از حق راي مربوط به كليه سهام شركت را داشته باشيد.

۲٫ شما بايد نامه پشتيباني از يك سازمان مشخص شده را داشته باشيد:
Canadim به شما از  اين نظر كمك مي كند كه بتوانيد نشان دهيد كه از پشتيباني يك صندوق سرمايه گذاري ريسك پذير، گروه سرمايه گذاري فرشته يا مركز رشد كسب و كار  برخوردار هستيد. براي انجام اين كار، بايد ايده كسب و كار خود را مطرح كنيد و سازمان را متقاعد نماييد كه اين ايده ارزش پشتيباني و حمايت از آن را دارد. فرآيند ارائه دادن ايده كسب و كار شما براي هر سازمان به شكلي متفاوت پيش خواهد رفت. در صورتي كه طرح شما موفقيت آميز باشد، نامه پشتيباني از سازمان را دريافت خواهيد نمود كه بايد در درخواست ويزاي كسب و كار شما در دستور كار قرار بگيرد.

۳٫ الزامات مربوط به زبان را برآورده كنيد:
شما بايد در يك آزمون زبان از يك نهاد تاييد شده شركت كنيد و نشان دهيد كه حداقل سطح معيار زبان كانادايي را در زبان انگليسي يا فرانسوي براي صحبت كردن، خواندن، شنيدن و نوشتن داريد.

۴٫ اثبات تمكن مالي
Canadim مي تواند به شما در روش اثبات كردن تمكن مالي راهنمايي ارائه دهد و كمكتان كندبعد پس از ورود به كانادا، لازم است كه اثبات كنيد كه پول كافي براي حمايت از خودتان و وابستگان ديگر خود داريد. ميزان بودجه اي كه شما نياز داريد به جمعيت يا همان تعداد اعضاي خانواده شما بستگي دارد.

اين مسير ويزا به كارآفرينان خارجي اجازه مي دهد تا اقامت دائم كانادا را به منظور راه اندازي كسب و كار  به دست بياورند. در حالي كه روند درخواست براي اقامت دائم طولاني است، مي توانيد براي يك مجوز كار موقت درخواست دهيد كه به شما امكان مي دهد تا زماني كه منتظر دريافت وضعيت اقامت دائم خود هستيد، كسب و كار خود را شروع كنيد.

پس از گذشت ۵ سال ممكن است بتوانيد براي تابعيت به كانادا درخواست دهيد. البته بايد حداقل ۱۰۹۵ روز از ۵ سال قبل از درخواست را سپري كرده باشيد (نكته: براي حفظ وضعيت اقامت دائم بايد در طول هر دوره ۵ ساله حداقل ۷۳۰ روز را در كانادا سپري كنيد).

اقامت به صورت موقت در ايرلند از طريق ويزاي استارتاپ
ايرلند به ‌عنوان يكي از بهترين كشورها از نظر اقتصاد در جهان، مقصد مناسبي براي كارآفريناني است كه به دنبال اقامت در خارج از كشور هستند. برنامه كارآفرين استارتاپي ايرلند از كارآفرينان غير منطقه اقتصادي اروپا دعوت مي كند تا كسب و كار خود را راه اندازي كنند و از ميان انواع اقامت از طريق راه اندازي استارتاپ به طور دائم در ايرلند مستقر شوند. برنامه كارآفريني نوپا (STEP) توسط دولت ايرلند در سال ۲۰۱۲ معرفي شد تا به كارآفرينان نوآور اجازه دهد تا براي ايجاد كسب و كار خود و اقامت در ايرلند به صورت تمام وقت درخواست مجوز كنند.

براي اعطاي مجوز بايد شرايط زير رعايت شود:

شما بايد كسب و كارتان را همان طور كه در درخواست شما ذكر شده است راه اندازي كنيد.
بايد به صورت تمام وقت روي اين تجارت كار كنيد.
شما مجاز به استخدام در هر سمت ديگري نيستيد.
شما نبايد به بار مالي بر دوش دولت ايرلند تبديل شويد.
شما نبايد در هيچ حوزه قضايي به دليل يك جرم كيفري محكوم شويد.
در صورت عدم رعايت اين شرايط، ممكن است وضعيت اقامت تحت برنامه كارآفريني نوپا لغو شود. اگر ارزيابي شرايط شما داراي نتيجه مثبت باشد، اجازه اقامت ۳ ساله تمديد خواهد شد. پس از ۳ سال، ساكنين مي توانند بدون توجه به عملكرد يا وجود كسب و كار، مجوز اقامت خود را در بازه هاي ۵ ساله تمديد كنند. پس از ۸ سال اقامت، ساكنين ممكن است واجد شرايط دريافت تابعيت باشند، مشروط بر اينكه آنها ۳۶۵ روز اقامت مستمر قابل محاسبه را بلافاصله قبل از تاريخ درخواست براي تابعيت و در طول ۸ سال قبل از آن اقامت داشته باشند. كل اقامت قابل محاسبه در ايالت به ميزان ۱۴۶۰ روز (۴ سال) است. ممكن است از كانديداهاي شهروندي خواسته شود كه در مصاحبه شركت كنند و در امتحان ايرلندي در مورد فرهنگ، تاريخ و ارزش هاي كشور شركت كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۹:۲۵ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

ويزاي استارتاپ هلند

هلند به دليل برخورداري از سيستم رفاه اجتماعي عالي و جامعه صميمي در ميان پنج كشور شاد دنيا در سال ۲۰۲۳ قرار گرفته است. استانداردهاي بالاي زندگي و امنيت، محيط تجاري دوستانه و… باعث شده است تا سالانه هزاران سرمايه‌گذار به هلند جذب شوند. اقتصاد اين كشور در بين بيست اقتصاد برتر جهان قرار دارد و به تجارت خارجي متكي است. علاوه بر اين، هلند داراي يكي از بزرگ‌ترين صادرات جهان و بالاترين توليد ناخالص داخلي است. هلند از نظر منابع طبيعي بسيار غني است و بيش از يك‌چهارم ذخاير نفت طبيعي اتحاديه اروپا را در اختيار دارد.

كشور هلند همواره از فعاليت‌هاي كارآفرينانه استقبال كرده است؛ زيرا اين امر باعث تقويت اقتصاد و ايجاد شغل در اين كشور مي‌شود. اين كشور داراي چندين آژانس است كه به استارتاپ‌ها كمك مي‌كنند نقش خود را در ميان جامعه تجاري هلند پيدا كنند. در ادامه مطلب از موسسه اپلاي ۴ با ما همراه باشيد تا به بررسي اخذ ويزاي استارتاپ هلند و هرآنچه لازم است در اين مورد بدانيد، بپردازيم.

نكات راه‌ اندازي استارتاپ در هلند
اگر مي‌خواهيد يك بيزينس راه‌اندازي كنيد و يك ايده خلاقانه در سر داريد يا اگر ايده كسب‌وكار شما با معيارهاي يك استارتاپ مطابقت داشته باشد، شانس بيشتري براي تأمين بودجه و پشتيباني استارتاپ خواهيد داشت. در ابتدا نكاتي درباره راه‌اندازي استارتاپ در هلند را بررسي كرده و سپس به نحوه اخذ ويزاي استارتاپ هلند مي‌پردازيم.

۱٫ استارتاپ چيست؟
استارتاپ تنها برپايي (راه‌اندازي) يك بيزينس نيست. به طور خلاصه، استارتاپ كسب‌وكاري است كه با استفاده از فناوري‌هاي جديد، يك ايده نوآورانه را به يك محصول يا خدمات مقياس‌پذير (اسكيل پذير) و عمومي تبديل مي‌كند. مقياس‌پذير و عمومي به اين معنا است كه محصول يا خدماتي كه يك‌بار توسعه و توليد مي‌شوند، مي‌توانند بارهاوبارها فروخته شوند. سفارشي‌نكردن محصول و خدمات براي هر مشتري جديد، محصول يا خدمات شما را ارزان‌تر و ارائه آن را آسان‌تر مي‌كند.

۲٫ آيا هر كسي مي‌تواند در هلند استارتاپ راه ‌اندازي كند؟
به‌طوركلي، هر كسي مي‌تواند يك بيزينس استارتاپي در هلند راه‌اندازي كند؛ اما اين امر نيازمند رعايت الزامات مختلفي است. افرادي كه از خارج از اتحاديه اروپا به اين كشور سفر مي‌كنند، به ويزا نياز خواهند داشت. مسيرهاي ويژه‌اي براي اخذ ويزاي استارتاپ هلند و راه‌اندازي استارتاپ‌ها وجود دارد؛ براي مثال، شما مي‌توانيد براي راه‌اندازي استارتاپ خود نسبت به اخذ اقامت هلند درخواست دهيد. اين فرايند شامل يافتن يك تسهيلگر يا شتاب دهنده است كه در ادامه به طور مفصل به بررسي اين موضوع خواهيم پرداخت.

۳٫ آيا بايد به تنهايي استارتاپ راه‌اندازي كنيد؟
شما مي‌توانيد به‌منظور اخذ ويزاي استارتاپ هلند، استارتاپ را به‌تنهايي راه‌اندازي كنيد يا به همراه يك يا چند بنيان‌گذار ديگر اين كار را انجام دهيد. بسته به اينكه كدام گزينه را انتخاب مي‌كنيد، بايد ساختار حقوقي كسب‌وكار را انتخاب كنيد.

۴٫ پشتيباني استارتاپ
راه‌اندازي هر كسب‌وكاري مي‌تواند يك چشم‌انداز دلهره‌آور باشد. دريافت مشاوره از شركاي باتجربه مي‌تواند يك حركت هوشمندانه در راه‌اندازي استارتاپ باشد. سازمان‌هاي محلي و منطقه‌اي مختلفي در هلند وجود دارند كه راهنمايي و آموزش را به متقاضيان ارائه مي‌دهند. يكي از گزينه‌هاي ديگر، پيداكردن يك شركت موجود براي مشاركت در روند راه‌اندازي استارتاپ شما است. به‌عنوان‌مثال، اگر قصد داريد محصولي را توسعه دهيد؛ اما تجهيزات لازم براي انجام اين كار را نداريد، مي‌توانيد با شركتي كه اين تجهيزات را دارد، همكاري كنيد.

شما مي‌توانيد با مراجعه به اين لينك كه به طور خاص براي استارتاپ‌ها و شركت‌هاي بزرگ بين‌المللي راه‌اندازي شده است تا به آن‌ها كمك كند جايگاه خود را در هلند بيابند، اطلاعات لازم براي اخذ ويزاي استارتاپ هلند را پيدا كنيد. شما مي‌توانيد راهنمايي‌هاي لازم را در اين وب‌سايت بيابيد. آن‌ها برنامه‌ها و پيوندهايي را براي تأمين مالي استارتاپ و همچنين كليه راهنمايي‌هاي لازم را ارائه مي‌دهند و يك جستجوگر براي كمك به شما در يافتن آنچه به دنبال آن هستيد، در اين سايت قرار داده شده است.

۵٫ تامين مالي (بودجه) استارتاپ
تأمين مالي استارتاپ يك موضوع مهم براي راه‌اندازي و رشد كسب‌وكار است. براي استارتاپ‌ها، چندين بودجه دولتي وجود دارد كه مي‌توانيد براي دريافت آن‌ها درخواست دهيد. شما مي‌توانيد از طريق Startup Box دريابيد كه كدام گزينه براي شما مناسب‌تر است.

شما همچنين مي‌توانيد از بانك‌ها درخواست وام كرده يا سرمايه‌گذاران را متقاعد كنيد كه در ازاي خريد سهام، بر روي خدمات يا محصولات كسب‌وكار شما سرمايه‌گذاري كنند. بدين منظور مي‌توانيد از حاميان كسب‌وكار (Business Angels) براي تأمين مالي ايده‌هاي‌تان كمك بگيريد، يك پروژه تأمين مالي جمعي راه‌اندازي كنيد يا از يك شركت توسعه منطقه‌اي يا صندوق سرمايه‌گذاري ريسك‌پذير درخواست كمك مالي كنيد.

در اين كار خلاقيت به خرج دهيد و به‌موقع به سرمايه‌گذاران خود نزديك شويد و يك برنامه تجاري و مالي سنجيده ارائه دهيد. علاوه بر اين، مي‌توانيد در رويدادهاي شبكه‌اي  و تأمين مالي موجود شركت كنيد.

به اندازه كافي درخواست سرمايه دهيد و به كم قانع نباشيد- بلندنظر باشيد و به آينده فكر كنيد. مي‌خواهيد شركت شما تا ۵ سال ديگر كجا باشد و براي رسيدن به اين هدف به چه چيزهايي نياز داريد؟ همچنين، اگر احساس مي‌كنيد با هم مطابقت نداريد و مجبور هستيد بيش از حد باهم مصالحه كنيد، از نه گفتن به يك سرمايه‌گذار نترسيد. اگر اين موضوع را ناديده بگيريد، ممكن است بعدا دچار مشكل شويد.

۶٫ از قوانين پيروي كنيد
هر كسي كه به‌منظور اخذ ويزاي استارتاپ هلند كسب‌وكاري را راه‌اندازي مي‌كند، بايد طبق قوانين عمل كند. يعني اين كار را بر اساس قوانين و مقرراتي كه دولت براي كارآفرينان مقرر كرده است، انجام دهد.

چند نكته كوتاه براي اخذ ويزاي استارتاپ هلند
پيش از اينكه روي نمونه‌هاي گران‌قيمت محصول يا خدمت اوليه خود سرمايه‌گذاري كنيد، اطمينان حاصل كنيد كه ايده خود را آزمايش كرده‌ايد. بدين ترتيب، پايه محكم‌تري براي تأمين مالي استارتاپ خود خواهيد داشت.
هرچقدر هم كه اين وسوسه بزرگ باشد كه فوراً تنوع را در محصولات و خدمات استارتاپ شروع كنيد، تا زماني كه پايه محكمي از محصول يا خدمات اصلي خود در كسب‌وكار ايجاد نكرده‌ايد، تسليم آن نشويد.
همه بازارهاي بالقوه براي محصول يا خدمات خود را شناسايي كنيد و بازاري را انتخاب كنيد كه براي شروع به كار، آسان‌تر است. بدين ترتيب، شركت خود را براي بازارهاي ديگر نيز آماده خواهيد كرد.
مراحل اخذ ويزاي هلند از طريق روش استارتاپ
آيا مي‌خواهيد يك شركت نوآور يا به‌اصطلاح كسب‌وكار استارتاپي خود را در هلند راه‌اندازي كنيد؟ براي اخذ ويزاي استارتاپ هلند بايد مراحل مختلفي را دنبال كنيد كه در ادامه به بررسي آن‌ها خواهيم پرداخت. اين برنامه شامل حمايت و پشتيباني  موسسات هلندي در راه‌اندازي كسب و كار و طيف وسيعي از برنامه‌هاي شتاب‌دهنده و تسهيلگر است. اين ۷ مرحله به شما كمك مي‌كند تا شركت خود را راه‌اندازي كرده و ويزاي استارتاپ هلند را دريافت كنيد.

۱٫ درخواست مجوز اقامت هلند براي استارتاپ‌هاي خارجي
مجوز اقامت هلند براي استارتاپ‌هاي خارجي يك مجوز اقامت يك‌ساله ويژه براي كارآفرينان مشتاق غير اتحاديه اروپا است كه مي‌خواهند يك كسب‌وكار استارتاپي در هلند راه‌اندازي كنند. پيش از اقدام، بايد بررسي كنيد كه آيا براي دريافت مجوز اقامت استارتاپ‌هاي خارجي واجد شرايط هستيد يا خير و سپس درخواست دهيد.

در پايان سال مي‌توانيد ويزاي استارتاپ خود را به ويزاي خوداشتغالي تغيير دهيد. اگر قصد داريد تجارت در هلند را آغاز كنيد، بايد يك حساب بانكي تجاري (IBAN) داشته باشيد يا براي آن درخواست دهيد. انجمن بانكداري هلند يك اسكن سريع ايجاد كرده است تا به شما كمك كند، دريابيد كه آيا واجد شرايط هستيد يا خير. براي نحوه عملكرد اين اسكن اينجا كليك كنيد.

۲٫ پيدا كردن تسهيلگر استارتاپ
يكي از شرايط لازم براي اخذ ويزاي استارتاپ هلند براي افراد خارجي، همكاري با يك مشاور تجاري يا به‌اصطلاح يك تسهيلگر (Facilitator) است. اين همكاري بايد به‌صورت رسمي و طي امضاي يك توافقنامه بين كارآفرين استارتاپ و تسهيلگر ايجاد شود. تسهيلگر بايد در هدايت استارتاپ‌هاي نوآور تجربه كافي داشته باشد. تسهيلگر بسته حمايتي متناسب با نيازهاي استارتاپ را در اختيار كارآفرين قرار مي‌دهد.

براي طرح‌هاي خوداشتغالي نيازي به تسهيلگر نيست؛ اما بايد مداركي شامل يك بيزينس پلن كامل، گواهي درآمد و مدرك تحصيلي را ارائه دهيد.

۳٫ انتخاب محل كسب و كار
انتخاب مكان شايد يكي از مهم‌ترين تصميماتي است كه براي يك كسب‌وكار استارتاپي بايد گرفته شود. هلند داراي تنوع زيادي از فضاهاي كاري، شتاب‌دهنده‌ها، تسهيلگرهاي استارتاپ و ساير ساختمان‌هاي موجود براي استارتاپ‌ها است. اگر قصد راه‌اندازي كسب‌وكار و اخذ ويزاي استارتاپ هلند را داريد، مي‌توانيد نقشه شركت و كارآفرين را در اين لينك مشاهده كنيد.

در مكان‌ها و مناطق خاص، مقررات مربوط به كاربري بيزينس (منطقه‌بندي) مشخص خواهد كرد كه كدام نوع تجارت مي‌تواند انجام شود. بدين منظور مي‌توانيد با مقامات محلي تماس حاصل كنيد تا دريابيد كه چگونه كاربري مناطق مختلف مشخص شده يا مكان‌ها براي استفاده تجاري تعيين شده‌اند.

۴٫ ثبت ‌نام در بانك اطلاعات سوابق شخصي
براي تعيين هويت و دسترسي به مقامات، بايد در بانك اطلاعات سوابق شخصي (Basisregistratie Person BRP) ثبت‌نام كنيد. اغلب شهرها امكان ثبت‌نام آنلاين را براي افراد فراهم كرده‌اند. براي اطلاع از نحوه ثبت‌نام، وب‌سايت شهر محل سكونت خود براي اخذ ويزاي استارتاپ هلند را بررسي كنيد. هنگامي كه در شوراي محلي خود ثبت‌نام كرديد، يك شماره خدمات شهروندي (Burgerservicenumber BSN) دريافت خواهيد كرد يا درصورتي‌كه غيرمقيم باشيد، مشخصات خود را در پايگاه‌ داده‌هاي سوابق غيرمقيم (registratie niet-ingesetennen RNI) ثبت مي‌كنيد. ثبت‌نام رايگان است و بايد وقت قبلي بگيريد.

اگر براي درخواست مجوز اقامت يا ثبت‌نام شوراي محلي به كمك نياز داريد، با يكي از مراكز مهاجرتي هلند تماس بگيريد. آن‌ها مي‌توانند در تمام اين موضوعات چه شخصي و چه خانوادگي به شما كمك كنند. توجه داشته باشيد كه برخي از مراكز مهاجرت براي خدمات خود هزينه دريافت مي‌كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۶:۴۲ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

ويزاي استارتاپ كانادا

ويزاي استارتاپ كانادا به كارآفرينان خارجي اجازه مي‌دهد تا از طريق مهاجرت تجاري اقامت دائم اين كشور را دريافت كنند. صاحبان استارت آپ‌هاي نوآورانه يا شركت‌هاي خارجي تاسيس شده ممكن است بتوانند از اين برنامه براي نقل مكان دائمي به كانادا همراه با ساير شركاي موسس (حداكثر ۵ شريك) استفاده نمايند، مشروط بر اين‌كه از ساير الزامات برنامه برخوردار باشند. در اينجا به اطلاعات كاملي در رابطه با برنامه، از جمله جزئياتي كه معمولا در جا‌هاي ديگر يافت نمي‌شوند، دست خواهيد يافت. ما همچنين نكات مفيدي را براي شما قرار داده‌ايم تا بتوانيد در اين برنامه موفق باشيد.

با ما در اين مطلب همراه باشيد تا شما را با پيچ و خم اين مسير آشنا كرده و جنبه‌هاي مختلف آن را مورد بررسي قرار دهيم. براي دريافت خدمات اخذ ويزاي استارتاپ كانادا و مشاوره رايگان ميتوانيد با مجموعه اپلاي ۴ تماس حاصل فرماييد. 

مزاياي ويزاي استارتاپ كانادا چيست؟
اخذ ويزاي استارت آپ كانادا مزاياي بسياري از جمله دسترسي به بازار كانادا و فرصت همكاري با كارآفرينان محلي را به همراه دارد. با اين ويزا، شما اين شانس را خواهيد داشت كه خود را به عنوان يك كارآفرين در كانادا تثبيت كنيد و يك تجارت موفق را ايجاد نماييد. علاوه‌بر اين، مي‌توانيد وضعيت اقامت دائم در كانادا را دريافت كرده و به خدماتي كه براي همه شهروندان در دسترس است، مانند مراقبت‌هاي بهداشتي، آموزشي و… دسترسي داشته باشيد.

ويزاي استارتاپ كانادا مزاياي مالي نيز به‌دنبال دارد. شما ممكن است واجد شرايط دريافت بودجه از منابع دولتي مانند صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري خطرپذير يا سرمايه‌گذاران فرشته باشيد. علاوه‌بر اين، مي‌توانيد از مخاطبين يا شبكه‌هاي تجاري موجودي را كه قبلا در كشور خود ايجاد كرده‌ايد، استفاده كنيد. در نهايت، شما مي‌توانيد از اعتبارات مالياتي يا ساير مشوق‌هاي موجود از طريق دولت كانادا براي كسب‌وكار‌هاي نوپا بهره‌مند شويد.

كارآفرينان كانديداهاي برتر براي برنامه ويزاي استارت آپ كانادا هستند و در اينجا ۵ دليل وجود دارند:

۱. روابط عمومي مستقيم (اقامت دائم)
بدون شك، مزيت كليدي كه به‌طور انحصاري براي كارآفرينان در دسترس است، توانايي تضمين اقامت دائم به‌طور مستقيم است. برخلاف برنامه‌هاي مهاجرتي سنتي، نيازي به دريافت TRV ) ويزاي موقت سفر) يا مجوز كار نيست. زمان پردازش ارائه شده توسط برنامه روابط عمومي مستقيم براي چنين افرادي بسيار سودمند است. براي كساني كه با طرح ويزاي سرمايه‌گذاري كانادا آشنايي ندارند، شرايط لازم براي اين برنامه در مقايسه با ساير برنامه‌هاي مهاجرتي بسيار ملايم است.

براي واجد شرايط بودن جهت درخواست ويزاي استارتاپ كانادا، به ديپلم دبيرستان يا معادل آن براي آموزش، سطح مهارت CLB۵ به زبان انگليسي يا فرانسوي، سابقه كيفري تميز، يك امتحان پزشكي و يك ‌ايده نوآورانه كه ‌اميدوار‌كننده باشد نياز خواهيد داشت

۲. سريع‌ترين چارچوب زماني فرآيند براي روابط عمومي
براي اقامت دائم كانادا نيازي به سال‌ها منتظر ماندن نيست. متقاضيان واجد شرايط مهاجرت تجاري به‌طور باورنكردني از زمان رسيدگي مقامات اداره مهاجرت كانادا برخوردار هستند. به‌طور متوسط، حداكثر زمان مورد نياز براي دريافت روابط عمومي براي افرادي كه به‌دنبال ويزاي سرمايه‌گذار كانادا هستند در حدود ۳۱ ماه خواهد بود. باتوجه به اين‌كه ساير برنامه‌هاي مهاجرتي بين ۴۸ تا ۶۰ ماه طول مي‌كشد، مزيت آن واضح است. اين بدون شك سريع‌ترين برنامه روابط عمومي موجود در حال حاضر بوده و به بسياري از كارآفرينان كانادايي كمك كرده تا در كشور جديد خود موفق شوند.

۳. تعدادي از گزينه‌هاي استاني
تا زماني كه ساير شرايط را برآورده سازيد، مي‌توانيد سرمايه‌گذاري خود را در هر كجاي كانادا ايجاد كنيد، كه استان كبك تنها استثنا است. آيا ‌ايده كسب‌وكار ‌اميدواركننده‌اي در صنعت فناوري داريد؟ قطعا انتاريو مكان مناسبي براي جابه‌جايي پس از اطمينان از درخواست ويزاي كارآفريني كانادا خواهد بود. آيا خانواده شما از مناظر عالي لذت مي‌برند؟

بهتر است بدانيد بريتيش كلمبيا مناظر خيره‌كننده‌اي داشته و تنها يك پرواز با آسيا فاصله دارد و اگر انگيزه زندگي در يك شهر كوچك با هزينه‌هاي عملياتي تجاري كم سابقه را داريد، نوا اسكوشيا را در نظر بگيريد. ويزاي استارتاپ كانادا براي كارآفرينان و سرمايه‌گذاران به‌دليل تطبيق‌پذيري آن، شما را به مكان خاصي محدود نمي‌كند.

۴. يك كسب‌وكار، متقاضيان متعدد
در صورتي كه كسب‌وكار شما توسط چندين نفر اداره مي‌شود، برنامه ويزاي استارت آپ كانادا، انتقال به خارج از كشور را آسان مي‌كند. با اجازه دادن به حداكثر ۵ اتباع خارجي براي درخواست به عنوان مالك اين نهاد، نيازي نيست نگران تغيير ساختار يا ايجاد تغييرات در نحوه مديريت كسب‌وكار خود باشيد. نكته مهم اين است كه هر متقاضي حداقل ۱۰٪ حق راي در تمام سهام موجود در تجارت را داشته باشد.

۵. تامين مالي و راهنمايي از يك منبع قابل اعتماد
بسياري از افراد تصور مي‌كنند كه پس از كسب اقامت در كانادا بايد به‌طور كامل سرمايه كسب‌وكار خود را تامين كنند. مي‌توانيد اطمينان داشته باشيد كه ويزاي استارت‌ آپ كانادا به‌دليل ارائه نرم‌ افزار و كمك‌هاي بسيار مورد نياز در اين زمينه شناخته شده است.

به عنوان يك متقاضي، شما اين فرصت را داريد كه حمايت ارزشمندي را براي كسب‌وكار خود به دست‌آوريد. شركت‌هاي سرمايه‌گذاري مخاطره‌آميز، سرمايه‌گذاران فرشته و مراكز رشد تجاري به‌راحتي در دسترس بوده و مشتاق كار با افرادي هستند كه ‌ايده‌هايشان مي‌تواند اقتصاد محلي را تقويت سازد. مقامات مهاجرت كانادا مجموعه‌اي از سرمايه‌گذاران واجد شرايط را براي مشاركت با متقاضيان انتخاب مي‌كنند و به ايجاد پشتيباني چندلايه در قالب سنديكاسيون و فرآيند بررسي همتايان مورد اعتماد كمك مي‌نمايند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۵:۰۳ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

ويزاي استارتاپ انگليس

ويزاي استارتاپ انگليس يك برنامه اقامت از طريق راه اندازي يك كسب و كار است كه براي تجار با يك ايده تجاري نوآورانه و قابل‌دوام طراحي شده است كه مايل به ايجاد كسب‌وكار خود در انگلستان هستند. اين برنامه ويزا از متقاضيان انتظار دارد كه نقش عملي در توسعه تجارت و مديريت روزانه داشته باشند.

ويزاي اينوويتور فرصتي منحصربه‌فرد براي كارآفرينان تازه‌كار و تجار باتجربه فراهم مي‌كند تا بيزينس خود را در انگليس راه‌اندازي كنند. اين ويزا نيازي به سطح خاصي از وجوه سرمايه‌گذاري ندارد؛ اما نيازمند يك ايده تجاري نوآورانه، قابل‌دوام و مقياس‌پذير (scalable) با پشتيباني يك بيزينس پلن قوي تأييد شده توسط يك نهاد حمايت‌كننده است. در اين مقاله از اپلاي ۴ به بررسي الزامات و شرايط دريافت ويزاي اينوويتور انگليس خواهيم پرداخت. تا پايان با ما همراه باشيد.

شرايط اخذ ويزاي اينوويتور انگليس
شما در صورتي مي‌توانيد براي ويزاي اينوويتور انگليس اقدام كنيد كه از شرايط زير برخوردار باشيد:

مي‌خواهيد يك بيزينس نوآورانه را در انگليس راه‌اندازي و اداره كنيد و اين بيزينس بايد از موارد موجود در بازار متفاوت باشد.
ايده بيزينس يا كسب‌وكار شما توسط يك نهاد پذيرفته شده، مورد تأييد قرار گرفته باشد كه به‌عنوان يك نهاد تأييدكننده (اسپانسر) نيز شناخته شده باشد.
شما از شرايط لازم برخوردار باشيد.
اين ويزا در گذشته با نام ويزاي اينوويتور (Innovator visa) انگليس شناخته مي‌شد و امروزه ويزاي اينوويتور فاندر (Innovator Fouder visa) نيز ناميده مي‌شود.

 

الزامات دريافت ويزاي اينوويتور انگليس
قبل از درخواست اخذ ويزاي اينوويتور، بايد ايده بيزينس يا بيزينس موجود خود را توسط يك نهاد تأييدكننده (اسپانسر يا Endorsing body) ارزيابي كنيد. اگر بيزينس شما واجد شرايط باشد، آن‌ها يك تأييديه (Endorsement letter) به شما ارائه مي‌دهند. علاوه بر اين، شما بايد از شرايط زير نيز برخوردار باشيد:

الزامات زبان انگليسي را برآورده كنيد.
حداقل ۱۸ سال سن داشته باشيد.
بتوانيد ثابت كنيد كه در مدت زماني كه در انگليس هستيد، بودجه كافي براي حمايت از خود را داريد.
اگر مي‌خواهيد يك بيزينس جديد راه‌اندازي كنيد، شما بايد به نهاد تأييدكننده خود ثابت كنيد كه بودجه كافي داريد و اين بودجه را از كجا تهيه مي‌كنيد. در صورت برخورداري از شرايط زير، به‌هيچ‌وجه سرمايه‌گذاري نياز نخواهيد داشت:

بيزينس شما قبلاً تأسيس شده است و قبلاً براي ويزا تأييد شده است.
شما بيزينس خود را تغيير داده‌ايد و قبلاً با نهاد تأييدكننده به توافق رسيده‌ايد.
تمكن مالي
شما بايد حداقل ۱۲۷۰ پوند در حساب بانكي خود به مدت ۲۸ روز متوالي قبل از اقدامات زير داشته باشيد:

اقدام براي اخذ ويزاي اينوويتور انگليس
اگر كمتر از يك سال در انگليس بوده‌ايد، براي تمديد ويزاي اينوويتور يا تغيير ويزا اقدام كرده باشيد.
علاوه بر اين، شما نمي‌توانيد از هيچ‌يك از موارد زير براي حمايت از خود استفاده كنيد:

پول از محل سرمايه موردنياز براي راه اندازي كسب و كار
پولي كه از كار غيرقانوني در انگليس به دست آورده‌ايد.
دانش زبان انگليسي
شما بايد بتوانيد زبان انگليسي را بفهميد و قادر به صحبت‌كردن، خواندن و نوشتن به اين زبان باشيد. معمولاً هنگام درخواست براي ويزاي اينوويتور انگليس بايد دانش خود در زبان انگليسي را اثبات كنيد؛ مگر اينكه اين كار را طي يك درخواست موفق ويزا انجام داده باشيد.

سطح زبان انگليسي
شما بايد اثبات كنيد كه مي‌توانيد به زبان انگليسي صحبت كنيد، بخوانيد و بنويسيد و تا سطح B2  را در در مقياس چارچوب مرجع مشترك زبان‌هاي اروپايي (CEFR) به دست بياوريد. شما مي‌توانيد دانش زبان انگليسي خود را با استفاده از مدارك زير اثبات كنيد:

در يك آزمون امن زبان انگليسي (SELT) كه توسط يك ارائه‌دهنده تأييدشده برگزار مي‌شود، شركت كنيد.
مدرك GCSE، سطح A، مدرك Scottish National Qualification سطح ۴ يا ۵، Scotish Higher يا سطح پيشرفته زبان انگليسي كه در سن زير ۱۸ سال از طريق تحصيل در مدرسه‌اي در انگليس فرا گرفته باشيد.
داراي يك تأييديه تحصيلي در سطح آكادميك كه به زبان انگليسي تدريس شده باشد؛ اگر در خارج از انگليس تحصيل كرده باشيد، بايد از طريق Ecctis (NARIC سابق انگلستان) براي تأييد مدرك معادل ليسانس، فوق‌ليسانس يا دكتري در انگلستان درخواست دهيد.

چه كساني به اثبات دانش زبان انگليسي نياز ندارند؟
درصورتي‌كه شهروند يكي از كشورها يا مناطق زير هستيد، نيازي به اثبات دانش زبان انگليسي نخواهيد داشت:

آنتيگوا و باربودا
استراليا
باهاما
باربادوس
بليز
سرزمين‌هاي فرا دريايي بريتانيا
كانادا
دومينيكا
گرانادا
گويان
جامائيكا
مالت
نيوزلند
سنت كيتس و نويس
سنت لوسيا
سنت وينسنت و گرانادينها
ترينيداد و توباگو
آمريكا
با ويزاي اينوويتور انگليس چه مدت مي‌توانيد در اين كشور بمانيد؟
شما مي‌توانيد با اخذ ويزاي اينوويتور انگليس درصورتي‌كه اقدامات زير را انجام دهيد، به مدت ۳ سال در اين كشور اقامت داشته باشيد.

ويزاي اينوويتور انگليس را دريافت كنيد.
هنگامي كه در انگلستان هستيد، ويزاي خود را به ويزاي اينوويتور انگليس تغيير دهيد.
شما بايد پس از ۱۲ و ۲۴ ماه با نهاد تاييدكننده خود ملاقات كنيد تا اثبات كنيد كه در حال پيشرفت در بيزينس خود هستيد؛ اگر تاييديه شما توسط نهاد تاييدكننده صادر نشود يا پس گرفته شود، ممكن است ويزاي شما قبل از موعد مقرر باطل شود. اگر مي‌خواهيد بيشتر از اين زمان در انگليس بمانيد، بايد قبل از تاريخ انقضاي ويزاي فعلي‌تان دوباره با اخذ تاييديه جديدي نسبت به دريافت ويزاي اينوويتور درخواست دهيد.

اگر مي‌خواهيد با ويزاي اينوويتور بيشتر در انگليس بمانيد
زماني كه انقضاي ويزاي شما به پايان مي‌رسد، مي‌توانيد براي تمديد اقامت خود به مدت ۳ سال ديگر اقدام نماييد. محدوديتي در تعداد دفعات تمديد ويزاي اينوويتور انگليس وجود ندارد. شما مي‌توانيد پس از ۳ سال اقامت در انگليس براي اقامت دائم درخواست دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۳:۱۹ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)